Thursday 14 February 2013

PROJECT Q - Chapter 1

Assalamualaikum dan salam sihat lagi ceria buat anda...

Dalam entri sebelum ini, saya ada ceritakan perihal anak sulung saya yang susah sikit nak makan. Alhamdulillah sejak 2 minggu saya cuba ikhtiar dengan Meal Shakes, dia sudah mula menampakkan perubahan dalam gaya pemakanannya. 

Kalau sebelum ni, kalau dah minum susu, memang dia takkan sentuh makanan dah. Sekarang saya tengok, baru je lepas minum susu, kalau diajak makan dia pun makan bersungguh-sungguh. Sukanya saya dapat lihat perubahan terbaru ni. Harap-harap lepas ni selera makan dia semakin baik, berat badan semakin naik dan yang penting dia mendapat nutrien yang secukupnya untuk keperluan tumbesarannya. Way to go, abang Q! Hehehe...Semoga semuanya dipermudahkan Allah hendakNya...aminnnnn... :).

Jika anda juga yang mempunyai anak yang susah nak makan, kalau nak mencuba Meal Shakes ini, sila dapatkan melalui pengedar sah Shaklee anda hari ini juga. Manalah tahu, kita cuma ikhtiar yang mana terbaik untuk anak-anak kita.


No comments:

Post a Comment